Huom! ON-line viikkoraportit eivät tällähetkellä muodostu osalle asiakkaista. Ongelma on selvityksessä ohjelmistotoimittajalla.

Korvauksen suuruus

Vakiokorvauksen suuruus on riippuvainen vuotuisesta verkkopalvelumaksustasi ja keskeytyksen pituudesta. Loppukäyttäjälle kalenterivuoden kuluessa maksettavien vakiokorvausten määrä on enintään 200 % vuotuisesta siirtopalvelumaksusta tai 2 000 euroa.

Vakiokorvaus hyvitetään kyseisen sähkönkäyttöpaikan tulevissa laskuissa. Jos hyvitettävä summa on suurempi, kuin loppusumma, siirtyy hyvitys aina seuraavalle laskulle. Hyvitys suoritetaan automaattisesti ja se ei edellytä sinulta toimenpiteitä (ts. vakiokorvausta ei tarvitse erikseen hakea!)

Tarkistathan laskusi sisällön, ja olet yhteydessä asiakaspalveluumme, mikäli jokin asia mietityttää.

Työ­turvallisuus

Työturvallisuus huomioidaan aina sellaisissa tapauksissa, joissa vian korjausmiehistön turvallisuus on vaarassa. Keskeytysajan laskenta aloitetaan vasta sitten, kun korjaus voidaan turvallisesti aloittaa. (Ei siis aina automaattisesti siitä hetkestä, kun asiakkaan sähköt katkeavat!) Tällaisia tapauksia ovat esim. rajut myrskyt, joissa korjaajat ovat vaarassa jäädä kaatuvien puiden alle.

Emme vaaranna työn­tekijöidemme henkeä, vaan haluamme taata jokaisen työn­tekijämme työ­turvallisuuden työ­tehtävissä.

Vakio­korvauksen määrä loppu­käyttäjän vuotuisesta siirto­palvelu­maksusta

  • 10% kun keskeytysaika on ollut vähintään 12 h, mutta vähemmän kuin 24 h
  • 25% kun keskeytysaika on ollut vähintään 24 h, mutta vähemmän kuin 72 h
  • 50% kun keskeytysaika ollut on vähintään 72 h, mutta vähemmän kuin 120 h
  • 100% kun keskeytysaika on ollut vähintään 120 h, mutta vähemmän kuin 192 h
  • 150% kun keskeytysaika on ollut vähintään 192 h, mutta vähemmän kuin 288 h
  • 200% kun keskeytysaika on ollut vähintään 288 h