
Keskeytysvahti -palvelu on tekstiviesti- ja sähköpostipohjainen palvelu, jonka avulla saat tietoosi Lankosken Sähkö Oy:n sähkönjakelun keskeytyksistä sekä vika- että työkeskeytys tapauksissa.
Voit tilata Keskeytysvahti -palvelun tekstiviestillä tai Online -palvelun kautta. Tekstiviestillä saat tekstiviestipohjaisen palvelun ja Online -palvelussa voit tilata palvelun itsellesi joko tekstiviestitse tai sähköpostitse, tai halutessasi molemmilla tavoilla. Palvelu on maksuton.
OHJEET KESKEYTYSVAHTI -PALVELUN TILAAMISEKSI TEKSTIVIESTILLÄ:
1. Kirjoita tekstiviesti: LANK AVAA <käyttöpaikkatunnus> <asiakasnumero> (esim. LANK AVAA 2345 26789). Käyttöpaikkatunnus ja asiakasnumero löytyvät sähkölaskusta.
2. Lähetä viesti numeroon 18200.
3. Saat vahvistuksen palvelun käyttöönotosta tekstiviestillä.
Mikäli haluat saada tiedotteita matkapuhelimeesi ympäri vuorokauden, lähetä viesti muodossa: LANK AVAA <käyttöpaikkatunnus> <asiakasnumero> 24H.
Palvelun keskeytys ja jatkaminen:
-Palvelun keskeytys: Jos haluat keskeyttää tekstiviestitiedotuksen, kirjoita viesti: LANK KESKEYTA ja lähetä viesti numeroon 18200.
-tekstiviestitiedotuksen saat keskeytyksen jälkeen jatkumaan lähettämällä viestin: LANK JATKA numeroon 18200.
OHJEET KESKEYTYSVAHTI -PALVELUN TILAAMISEKSI ONLINE -PALVELUN KAUTTA:
1. Kirjaudu sisään Online -palveluun.
2. Valitse vasemmasta valikosta Keskeytysvahti -linkki.
3. Kirjoita puhelinnumerosi ja/tai sähköpostisi tiedot sarakkeisiin ja tallenna.
4. Voit muokata viestien lähetysasetuksia asetukset -välilehdellä, kuten estää viestin tulon matkapuhelimeesi tai ottaa yöaikaisen tiedotuksen käyttöön.